Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.05.2024

Starszy specjalista ds. ewidencji czasu pracy

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • Prowadzi całość zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników świadczących pracę w systemach czasu pracy obowiązujących w urzędzie.
  • Bieżąco monitoruje dane dotyczące czasu pracy oraz rozlicza go w systemie.
  • Rozlicza godziny nadliczbowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
  • Prowadzi sprawy z zakresu dyscypliny pracy, w tym rejestruje urlopy wypoczynkowe, bezpłatne, związane z rodzicielstwem oraz inne nieobecności.
  • Realizuje zadania związane z zatrudnianiem pracowników w ministerstwie i trwaniem stosunku pracy w szczególności: kompletuje dokumentację pracowników, zakłada i prowadzi teczki akt osobowych, przygotowuje dokumentację związaną z zatrudnieniem i trwaniem stosunku pracy.
  • Wprowadza, analizuje i weryfikuje dane w teleinformatycznych systemach ewidencji kadrowej w zakresie realizowanych zadań.
  • Współpracuje z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa, rent i emerytur, świadczeń rehabilitacyjnych pracowników w zakresie przydzielonych departamentów.
  • Realizuje zadania związane z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi pracowników.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadrową w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu: Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, ustawy budżetowej, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw
  • Kompetencje: zorientowanie na osiągnięcie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętności analityczne, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.05.2024
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy