Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.05.2024

Referent ds. identyfikacji i rejestracji podatkowej

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, wejście od ul. Trzebnickiej
  • Budynek wielokondygnacyjny czteropiętrowy, nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (stare budownictwo, brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)
  • Przy budynku parking zewnętrzny, z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych
  • Prowadzi ewidencję podatników i płatników w celu odzwierciedlenia stanu faktycznego w systemach informatycznych.
  • Prowadzi analizę ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu ograniczenia jego wystąpienia.
  • Prowadzi postępowania w sprawach odmowy, uchylenia lub unieważnienia NIP w celu zapewnienia aktualnej bazy danych podatników i płatników.
  • Obsługuje zgłoszenia identyfikacyjne VAT i VAT-UE celem zarejestrowania/wyrejestrowania podmiotu.
  • Weryfikuje dane celem stworzenia rzetelnej i aktualnej bazy danych identyfikacyjnych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego do 0,5 roku w pracy biurowej

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.000,96 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 2,283) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.05.2024
Powrót do listy ofert